26/2/13

Βαζουμε το robots.txt στο προτυπο μας

robots.txt
Επιστρεφω με εναν σημαντικο οδηγο για να εχει επιτυχια ενα blog.
Ειμαστε στο σημειο οπου εχουμε κατασκευασει το blog μας και ειναι στην αρχικη του μορφη (σε επομενη αναρτηση θα μιλησουμε για το πως μπορουμε να αλλαξoυμε το προτυπο και να βαλουμε ενα ποιο καλο) συνεχιζοντας λοιπον θα σας εξηγησω σε τι χρειαζεται ο κωδικας robots.txt  που ανεφερα παραπανω.

Λοιπον ο συγκεκριμενος κωδικας απαγορευει στη google να διαβαζει τις αναρτησεις μας.
Αυτο σημαινει πως αν γραφουμε δικα μας αρθρα δεν το εχουμε αναγκη γιατι τα αρθρα μας δεν ειναι αντεγραμμενα. Αν ομως φτιαξουμε ενα blog ειδησεις π.χ τοτε σιγουρα τα αρθρα μας θα ειναι αντεγραμμενα και η google δε προκειτε ποτε να μας βαλει σε καλη θεση στη καταταξη.

Για να βαλουμε τον κωδικα 



καταρχην κανουμε  συνδεση στο blogger επιλεγουμε το ιστολογιο που θελουμε να εφαρμοσουμε το κωδικα παμε προτυπο--επεξεργασια--html  με control-f βρισκουμε τη λεξη <head> και ακριβως απο κατω βαζουμε τον παρακατω κωδικο

<b:if cond='data:blog.pageType == "archive"'><meta content='noindex,follow' name='robots'/></b:if><b:if cond='data:blog.pageType == "index"'><b:if cond='data:blog.url != data:blog.homepageUrl'><meta content='noindex,follow' name='robots'/></b:if></b:if> 

κανουμε αποθηκευση και ειμαστε ετoiμοι. Περιμενουμε μερικες μερες μεχρι η google να ελενξει το σαιτ μας για να δουμε τα αποτελεσματα.

7 σχόλια:

konstantina makripidi είπε...

Καλημέρα είμαι τελείως άσχετη από blogs εδώ και μια βδομάδα έχω ξεκινήσει να ασχολούμαι κάπως γιατί κατασκευάζω ένα δικό μου blog για να παρουσιάσω τη δουλειά μου.Θέλω λοιπόν να σε ρωτήσω εγώ που έχω ένα προσωπικό blog και κάνω τις δικές μου προσωπικές αναρτήσεις χρειάζεται να γράψω κάτι στο robots για να μου τα εμφανίζει στις αναζήτήσεις της google ή όχι;;; και αν χρειάζεται τί γράφω;;;Σ΄ευχαριστώ πολύ

Ανωνυμος είπε...

Κωνσταντινα ευχαριστω για το σχολιο. Για αρχη πρεπει να βαλεις sitemap στα webmasters tools.Μετα πηγαινε ρυθμισεις - προτιμισεις αναζητησης - προσαρμογη robots txt και κανε επικοληση αυτο

User-agent: Mediapartners-Google
Disallow:

User-agent: *
Disallow: /search
Allow: /

Sitemap: http://uniquecreationsbykm.blogspot.gr//feeds/posts/default?orderby=UPDATED

στη τελευταια γραμη βαλε το δικο σου blog

οταν κανεις αυτα τα 2 πραγματακια ασε μου ενα σχολιο να σου πω και κατι αλλο

GIANNIS DIVRAMIS είπε...

ΠΟΙΟΣ ΤΟ ΛΕΕΙ ΑΥΤΟ? ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΧΑΖΟΜΑΡΕΣ...

Sofia ssg είπε...

Παιδία please μπείτε στο blog μου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! girls-are-super.blogspot.com

Margi Gnl είπε...

kalispera.. eimai ki ego bloggakias.. polu xrisima ola auta pou grafeis..http://100apisteuta.blogspot.gr/



Margi Gnl είπε...

kalispera.. eimai ki ego bloggakias.. polu xrisima ola auta pou grafeis..http://100apisteuta.blogspot.gr/



Xristina Gerasidou είπε...

Σε ευχαριστώ πολύ για αυτό το άρθρο, όπως πάντα άλλο ενα χρησιμο άρθρο που μας βοηθάει πολύ!!

http://mazimetinxristina.blogspot.gr/

Item Reviewed: Βαζουμε το robots.txt στο προτυπο μας Rating: 5 Reviewed By: Greg Sot